به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، جلسه ای در خصوص بررسی وضعیت پوشش ارتباطی ثابت و سیار استان بوشهر برای آمادگی در روزهای قرنطینه کرونایی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور علی سملیان مدیرکل ارتباطات استان، شرکت مخابرات منطقه بوشهر و شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی فعال در استان شامل : پیشگامان، های وب، خلیج فارس، شاتل، آسیاتک برگزار شد.
مدیر کل ارتباطات استان با اشاره به اینکه پهنای باند کلیه شرکت ها نسبت به تعداد مشترکین آنها سنجیده شده است و کلیه شرکت ها از میزان پهنای باند مازاد خود و کیفیت آن جهت رشد مصرف در روزهای آتی اعلام اطمینان نمودند گفت: شرکت ها موظف شدند نفرات فنی و امور مشترکین خود را جهت پاسخگویی و رفع ایرادات سیستمی بصورت شبانه روزی شیفت بندی نموده و ارتباط کلیه شرکت ها با یکدیگر و همچنین با این اداره کل جهت مدیریت استان و اعلان مشکلات ناخواسته برقرار باشد.
وی با بیان اینکه در این ایام شرکت ها می بایست پایداری شبکه کل استان را مرتبا رصد نمایند گفت: این اداره کل آمادگی کامل خود را جهت پشتیبانی از شرکت ها در زمان وجود مشکل اعلام می دارد.