مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: از طریق میز خدمت در کمترین زمان ممکن، مطالبات مردم پیگیری و از سردرگمی اربابرجوع به دیگر اتاقهای ادارات جلوگیری میشود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، آئین برپایی میزخدمت در مصلای جمعه بوشهر همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت در مصلای جمعه بوشهر تشکیل شد. سملیان مدیرکل ارتباطات این استان اظهار داشت: در میز خدمت عمده مدیران دستگاههای اجرای موثر که ارباب و رجوع و ملاقات شونده دارند دعوت شده اند تا در این برنامه شرکت کنند.
سملیان با بیان اینکه در این برنامه علاوه بر مسئولان دستگاههای اجرایی معاونان استاندار بوشهر پاسخگوی مشکلات مردم هستند گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در میز خدمت به شکل گروهی حضور دارند و عمده مشکلات مردم در حوزههای مختلف بررسی و راهکارهای لازم برای تسریع در حل آنها ارائه میشود.
وی تسریع در خدماترسانی، ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم و تحقق حقوق شهروندی را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت دانست و گفت: میز خدمت در ادارات به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه می کند.
سملیان با تاکید بر ضرورت روانسازی خدمات در دستگاههای اجرایی از طریق میز خدمت افزود: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالتها و ماموریتهای مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.