مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در نشست با دارندگان پروانه دفاتر خدمات پیشخوان دولت گفت: در مصوبات جدید، حقوق دارندگان پروانه و خدمت گیرنده بصورت کامل دیده شده و می بایستی بصورت هماهنگ در دفاتر اجرا شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات
استان بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات این استان بیان نمود: باتوجه به اهمیت
اصول حاکم بر پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی در راستای
مدیریت بهینه سیستم و پیشگیری از تخلفات، تشریح و تفسیر بندهای این مصوبه از
لزومات پیشبرد صحیح کار دفاتر است.
سملیان ادامه داد:هدف از ابلاغیه جدید ساماندهی، شفاف سازی
و سهولت در اجرای امور مربوط به دفاترپیشخوان خدمات دولت و ایجاد زمینه اجرایی شدن
اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی مطابق با قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی و
اجتماعی است.
وی افزود:یکی از مهم ترین بندهای این مصوبه شرایط و ضوابط
رسیدگی به تخلفات و اعمال قوانین توسط دفاتر است که با توجه به تنوع خدمات قابل
ارائه در دفاتر و جلوگیری از هرگونه اعمال سلیقه و تضییع حق دارنگان پروانه و
ارباب رجوع، با جزئیات کلیه وظایف خدمت دهنده آورده شده است.سملیان اظهار کرد:از
کلیه دفاتر بصورت دوره ای ارزیابی بعمل می آید و دفاتری که امتیاز منفی دریافت
نکرده باشند طبق ابلاغیه اعمال مقررات، در واگذاری خدمات جدید در اولویت قرار می
گیرند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان
اینکه قلمرو فعالیت دفاتر و تعرفه ارائه خدمات به وضوح در مصوبه آورده شده است
گفت: توقه داریم در آینده هیچ گونه شکایت و ثبت تخلفی در خصوص دفاتر نداشته باشیم
و اشتباهاتی که در گذشته حاصل از عدم آگاهی از قوانین بوده است تکرار نشود.
وی در ادامه بیان نمود:یکی از وظایف و تعهدات دارنده پروانه
حضور کارکنان دفتر در دوره های آموزشی مورد نیاز و تصویب شده و بازآموزی است که
این امر قدم بزرگی در تسریع روند ارائه خدمات در دفاتر و جلوگیری از تخلفات
ناخواسته است.