پرش به محتوای اصلی

اخبار

اجرای ابلاغیه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در دفاتر پیشخوان استان بوشهر

اجرای ابلاغیه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در دفاتر پیشخوان استان بوشهر
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در نشست با دارندگان پروانه دفاتر خدمات پیشخوان دولت گفت: در مصوبات جدید، حقوق دارندگان پروانه و خدمت گیرنده بصورت کامل دیده شده و می بایستی بصورت هماهنگ در دفاتر اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات این استان بیان نمود: باتوجه به اهمیت اصول حاکم بر پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی در راستای مدیریت بهینه سیستم و پیشگیری از تخلفات، تشریح و تفسیر بندهای این مصوبه از لزومات پیشبرد صحیح کار دفاتر است.

سملیان ادامه داد:هدف از ابلاغیه جدید ساماندهی، شفاف سازی و سهولت در اجرای امور مربوط به دفاترپیشخوان خدمات دولت و ایجاد زمینه اجرایی شدن اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی مطابق با قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود:یکی از مهم ترین بندهای این مصوبه شرایط و ضوابط رسیدگی به تخلفات و اعمال قوانین توسط دفاتر است که با توجه به تنوع خدمات قابل ارائه در دفاتر و جلوگیری از هرگونه اعمال سلیقه و تضییع حق دارنگان پروانه و ارباب رجوع، با جزئیات کلیه وظایف خدمت دهنده آورده شده است.سملیان اظهار کرد:از کلیه دفاتر بصورت دوره ای ارزیابی بعمل می آید و دفاتری که امتیاز منفی دریافت نکرده باشند طبق ابلاغیه اعمال مقررات، در واگذاری خدمات جدید در اولویت قرار می گیرند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان اینکه قلمرو فعالیت دفاتر و تعرفه ارائه خدمات به وضوح در مصوبه آورده شده است گفت: توقه داریم در آینده هیچ گونه شکایت و ثبت تخلفی در خصوص دفاتر نداشته باشیم و اشتباهاتی که در گذشته حاصل از عدم آگاهی از قوانین بوده است تکرار نشود.

وی در ادامه بیان نمود:یکی از وظایف و تعهدات دارنده پروانه حضور کارکنان دفتر در دوره های آموزشی مورد نیاز و تصویب شده و بازآموزی است که این امر قدم بزرگی در تسریع روند ارائه خدمات در دفاتر و جلوگیری از تخلفات ناخواسته است.

۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۲۲۵

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید