پرش به محتوای اصلی

اخبار

مسائل و مشکلات مربوط به دفاتر پیشخوان استان بوشهر بررسی شد

مسائل و مشکلات مربوط به دفاتر پیشخوان استان بوشهر بررسی شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: یکی از اهداف مهم این اداره کل به حداقل رساندن مسائل پیش روی توسعه دفاتر پیشخوان می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات این استان در رابطه با نرخ تعرفه انجام خدمات در دفاتر پیشخوان دولت گفت: وجود تورم نباید باعث بالا رفتن بیش از حد قیمت ها در دفاتر شود.وی افزود: تثبیت نرخ خدمات در دفاتر پیشخوان باعث جلوگیری از نارضایتی و شکایات مراجعین می شود و تقاضای دریافت خدمت هم در حوزه های مختلف بالاتر خواهد رفت.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به تثبیت امور دبیرخانه در این اداره کل اظهار نمود: هدف اصلی این اداره کل در رابطه با سیاست های دفاتر پیشخوان رضایت دوجانبه صاحبین مشاغل در دفاتر و مردم می باشد.وی ادامه داد ترویج استفاده از خدمات دفاتر پیشخوان دولت در میان مردم باعث می شود در هزینه و زمان استفاده کنندگان کاهش یابد و همچنین دفاتر توانائی بهتری در گسترش کسب و کار خود داشته باشند و درنهایت با توسعه حوزه فعالیت، زمینه اشتغالزائی را در حوزه دولت الکترونیک فراهم نمایند.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۳۰۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید