پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات بوشهر با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماس های مردمی شد

مدیرکل ارتباطات بوشهر با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماس های مردمی شد
در راستای تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها، مدیرکل ارتباطات بوشهر با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، بصورت مستقیم و برخط پاسخگوی تماس‌های مردمی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی سامد و پاسخگویی به تماس های مردمی، بیان کرد: راه اندازی این سامانه با هدف ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و پاسخگویی سریع به مسائل و مشکلات مردم در ارتباط با دولت انجام شده است که همه ی مردم می‌توانند از راه تماس تلفنی با شماره 111 و بدون مراجعه حضوری پیشنهادات، انتقادات و درخواست های خود را بیان و پیگیری نمایند.

سملیان با بیان اینکه: سامانه تلفنی سامد پیوند دو سویه بین مردم و دستگاه های دولتی را فراهم کرده است گفت: مردم استان بوشهر می توانند از این طریق مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را با مسئولین دستگاههای اجرایی در میان بگذارند.

مدیرکل ارتباطات بوشهر با اشاره به اینکه: سامانه سامد موجب کاهش مراجعات حضوری به ادارات دولتی، کاهش هزینه و زمان و رسیدگی سریع به درخواست‌های مردمی می شود تصریح کرد: ارتقا و توسعه سامانه سامد گام مهمی در تسهیل تعاملات مردم و دولت است که در بهبود ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان، ارتقای سلامت اداری و افزایش رضایت عمومی مؤثر است.

۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۱
تعداد بازدید : ۶۲

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید