در راستای تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها، مدیرکل ارتباطات بوشهر با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، بصورت مستقیم و برخط پاسخگوی تماسهای مردمی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی سامد و پاسخگویی به تماس های مردمی، بیان کرد: راه اندازی این سامانه با هدف ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و پاسخگویی سریع به مسائل و مشکلات مردم در ارتباط با دولت انجام شده است که همه ی مردم میتوانند از راه تماس تلفنی با شماره 111 و بدون مراجعه حضوری پیشنهادات، انتقادات و درخواست های خود را بیان و پیگیری نمایند.
سملیان با بیان اینکه: سامانه تلفنی سامد پیوند دو سویه بین مردم و دستگاه های دولتی را فراهم کرده است گفت: مردم استان بوشهر می توانند از این طریق مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را با مسئولین دستگاههای اجرایی در میان بگذارند.
مدیرکل ارتباطات بوشهر با اشاره به اینکه: سامانه سامد موجب کاهش مراجعات حضوری به ادارات دولتی، کاهش هزینه و زمان و رسیدگی سریع به درخواستهای مردمی می شود تصریح کرد: ارتقا و توسعه سامانه سامد گام مهمی در تسهیل تعاملات مردم و دولت است که در بهبود ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان، ارتقای سلامت اداری و افزایش رضایت عمومی مؤثر است.