پرش به محتوای اصلی

اخبار

شروع فعالیت کارگروه نظارت و بررسی عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت غیردولتی

شروع فعالیت کارگروه  نظارت و بررسی عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت غیردولتی
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر، این نشست را در راستای تبیین ماموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دفاتر پیشخوان خدمات دولت دانست و مدیران پست شهرستانی را به عنوان نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در این جلسه ضمن تبریک بمناسبت هفده مهرماه بعنوان روز پست گفت: مدیران پست بعنوان بازوی این اداره کل در شهرستانها وظایفی ازجمله نظارت بر عملکرد و بازدید از دفاتر رابرعهده دارند.

سملیان،  این نشست را در راستای تبیین ماموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دفاتر پیشخوان خدمات دولت دانست و مدیران پست شهرستانی را  به عنوان نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، معرفی کرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به سیاست وزارت، دبیرخانه دفاتر به این اداره کل محول شده و امید است تا بتوانیم با پیگیریهای لازم از دستگاههای اجرایی جهت برونسپاری خدمات، خدمات شایسته ای را به مردم استان ارائه دهیم.

سملیان در پایان از مدیران پست شهرستانهای استان درخواست کرد گزارشی از شرح اقدامات را به صورت ماهانه به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای تصمیم گیری بهتر جهت رفع مشکلات دفاتر ارسال نمایند.

 

 

۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹
تعداد بازدید : ۲۸۸

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید