پرش به محتوای اصلی

اخبار

کسب رتبه سطح دو صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع توسط اداره کل ارتباطات و فناوری استان بوشهر

کسب رتبه سطح دو صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع توسط اداره کل ارتباطات و فناوری استان بوشهر
اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر در اولین دورره ارزیابی دستگاه های اجرائی استان در سال 94 موفق به کسب رتبه دو گردید.

اولین دوره ارزیابی دستگاه های اجرایی استان بوشهر در خصوص ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکیم ارباب رجوع توسط گروه تایید شده بازرسی استانداری بوشهر انجام گردید وپس از طی مراحل گوناگون بازرسی و چک نمودن کلیه بخش های مربوط به حقوق وتکریم ارباب رجوع مربوط، اداره کل ارتباطات و فناوری استان بوشهر در مجموع امتیازات موفق به کسب رتبه سطح دو شد که مورد تقدیر شورای فنی ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید.

 

کسب رتبه سطح دو صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع توسط اداره کل ارتباطات و فناوری استان بوشهر

۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۳۷۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید