پرش به محتوای اصلی

اخبار

دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر

دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر
دوره آموزشی فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و راهکارهای پیشگیری از آن، همزمان با روز چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه سالجاری در استان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر، همزمان با روز چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه سالجاری، دوره آموزشی فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و راهکارهای پیشگیری از آن با حضور عبداللهیان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انصافی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و کیفیت شرکت پست،شجاعی مدیرکل بازرسی شرکت پست بانک ایران، یوسفی مدرس دانشگاه، آقایی رییس هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،مدیران کل زیرمجموعه وزارت، سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، موسوی مدیر کل زیر ساخت استان، مقیمی مدیر کل پست استان ، رضایی عرب سرپرست شعب پست بانک استان و به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در محل سالن آمفی تئاتر مدیریت پژوهش استانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه سملیان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، یکی از اصول هدایت صحیح عملکرد واحد های زیر مجموعه وزارت را آشنایی کامل با تخلفات اداری دانست.سملیان در ادامه افزود:امید وارم همکاران محترم هم استانی با بهره گیری نکات آموزشی این دوره بتوانند نسبت به قوانین تدوین شده آشنا شده وبا رعایت دقیق مقررات از استان های پیشرو باشیم و از طرفی بتوانیم با نظارت وکنترل دقیق نشات گرفته از همین قوانین حوزه تحت سرپرستی، روابط حقوقی دوسویه کارمند وسازمان را به درستی اجرائی کنیم. سپس عبداللهیان به تشریح مقوله آسیب شناسی تخلفات اداری در شرکت های پست ،پست بانک و زیر ساخت پرداخت.

وی نقش کنترل و نظارت مدیران و مسئولین دستگاه ها را در جلوگیری از بروز تخلفات اداری اساسی خواند و گفت:مدیران می بایست نظام فکری خود را بر اصل اعتماد و کنترل دائم و صحیح بنا کنند و ضمن رعایت دقیق قوانین مسئول نظارت، کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله باشند.

عبداللهیان، عدم آگاهی کارکنان به شرح وظایف و عدم نظارت صحیح را مهمترین علت تخلفات بیان کرد و به کارنگرفتن صحیح نیروی انسانی در مشاغل،نداشتن امکانات و لوازم موردنیاز، مدنظر قرار ندادن روحیات و توانایی های جسمی افراد، عدم آموزش های لازم و مناسب، اشتغال در مشاغل غیر اداری را سایر علل مرتبط با بروز تخلفات برشمرد.

سپس انصافی در کارگاه تخصصی بررسی تخلفات شرکت پست ضمن اشاره به آمار تخلفات استان و کشور در کارگاه به برخی از تخلفات صورت گرفته در چند سال اخیر و راهکارهای پیشگیری از آن اشاره نمود.

مدیر کل عملکرد و کیفیت شرکت پست همچنین بر ضرورت پیشگیری از تخلفات با نظارت مستمر بر فرآیند خدمات پستی تاکید و این امر را باعث کاهش ریزش درآمدی شرکت عنوان کرد.

وی در ادامه آشنا ساختن کارکنان با حقوق قانونی در محل کار،افزایش حساسیت نسبت به انجام وظایف اداری و کاهش تخلفات اداری، ایجاد تعامل کارا بین کارمندان و هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و افزایش کیفی خدمات اداری و سطح بهره وری را از راهکار های موثر در راستای جلوگیری از تخلفات اداری عنوان کرد.

 دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر 

 

دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر 

دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر 

 

دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر  

دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر

دوره آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در استان بوشهر

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۱۴
تعداد بازدید : ۴۲۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید