پرش به محتوای اصلی

اخبار

لحاظ کردن یک بازه زمانی سه ماهه در آیین نامه دفاتر پیشخوان جهت تجهیز و آغاز بکار

لحاظ کردن یک بازه زمانی سه ماهه در آیین نامه دفاتر پیشخوان جهت تجهیز و آغاز بکار
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، در نشست مجازی با مقائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مسایل دفاتر پیشخوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: نشست مجازی بررسی مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان خدمات دولت با همدانلو قائم مقام سازمان تنظیم مقررات برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها و مدیران مناطق سازمان تنظیم برگزارگردید اهم سوالات حوزه دفاتر پیشخوان پرسیده شد.

در همین راستا نیز رئیس کارگروه دفاتر استان بوشهر اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات گزارش شده متقاضیان بوشهری بلاتکلیفی در اعلام حق الامتیاز سالانه صدور پروانه می باشد که بعضی اوقات تا 3ماه نیز بطول می انجامد.

سملیان افزود:.عدم تناسب درآمد و هزینه دفاتر باعث گردیده تا آنان را به سمت تعطیلی بکشاند، که پیشنهاد می گردد تعرفه ها نیز همزمان با حق الامتیاز صدور، سالانه تعیین و ایلاغ شود.

وی در پایان گفت: مطابق آیین نامه از روزی که پروانه صادر شد، دفاتر ملزم هستند تا فعال بوده و ارائه خدمت داشته باشند. این در صورتی هست که هنوز نتوانسته اند با ادارات/موسسات/شرکتهای مربوطه قرارداد منعقد نموده تا آغاز بکار نمایند. لذا پیشنهاد می شود یک بازه سه ماهه را جهت تجهیز و آغاز بکار دفاتر در آیین نامه لحاظ نمایند.



۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۳۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید