مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با پیگیری های بعمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکت های زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سال گذشته نسبت به سال 99، افزایش یافته است.
به
گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر
کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: ثبت شکایات مردمی در سال گذشته نسبت به
سال 99 ، 13 درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل افزایش یافته است.
وی ادامه
داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات، برای حمایت از حقوق
مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده که نتایج
گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیمم مقررات تاثیر خواهد داشت
و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات می توانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر
پیشخوان را از طریق سامانه 195 به آدرس 195.cra.ir
یا از طریق تلفن گویای 195 ثبت نمایند.
سملیان
اظهار کرد: فراوانی مشکلات در حوزه تلفن ثابت می باشد و در سال گذشته 45 درصد شکایت
ثبت شده مربوط به این حوزه بوده است.
وی در
پایان اشاره کرد: همه
ی ما موظف به پیگیری مشکلات مردمی بوده و می بایست برنامه ریزی های لازم را جهت
کاهش مدت زمان پاسخگویی طرح نماییم.