پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر بیان کرد:

کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مردمی در سامانه 195

کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مردمی در سامانه 195
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با پیگیری های مستمر کارشناسان این اداره کل، پاسخگویی به شکایت مردمی در سه ماهه سوم سال جاری نسبت به سه ماهه اول و دوم سرعت بیشتری داشته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناروری اطلاعات در جلسه سامانه 195 از ثبت حدود 550 مورد شکایت مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات در سامانه 195 در سه سوم سال جاری خبر داد و مطرح کرد: زمان پاسخگویی به شکایات مردمی نسبت به دوره های سه ماهه قبل کاهش یافته است.
وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات، برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده و مصرف کنندگان هر یک از خدمات وزارت ارتباطات می توانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، پست، دفاتر پیشخوان و … را از طریق این سامانه ثبت کنند.
سملیان مشکلات تلفن ثابت و همراه را از عمده مشکلات ثبت شده در سامانه 195 عنوان کرد و اهمیت پاسخگویی به شکایات را وظیفه همه سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات دانست که با برنامه ریزی های انجام شده سعی در کاهش این مدت زمان داریم.
۱۵ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۲۸

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید