مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با حضور در دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و از طریق سامانه 111، پاسخگوی شکایات مردمی بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر،
علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امروز 1400/06/24
از ساعت 9 تا 11 در دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور
حقوقی، پاسخگوی شکایات و مسائل مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از
طریق سامانه سامد بود. این برنامه بطور سالانه توسط مدیران انجام میشود. در سال
گذشته نیز مدیر کل این اداره در تاریخ 1399/09/26 به سوالات هم استانی ها پاسخگویی کرد.
علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با حضور در
مرکز سامانه الکترونیکی سامد و پاسخگویی به تماس های مردمی، بیان کرد: راه اندازی
این سامانه با هدف ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و پاسخگویی سریع
به مسائل و مشکلات مردم در ارتباط با دولت انجام شده است که همه ی مردم میتوانند
از راه تماس تلفنی با شماره 111 و بدون مراجعه حضوری پیشنهادات، انتقادات و
درخواست های خود را بیان و پیگیری نمایند
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) توسط دفتر مدیریت عملکرد
بازرسی و امور حقوقی استانداری با هدف رسیدگی به مشکلات و دریافت انتقادهای مردمی
از دستگاه های اجرایی راه اندازی شده است.