پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیر کل ارتباطات بوشهر؛

ارتقاء کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی به مردم با توسعه دفاتر پیشخوان دولت در استان بوشهر/ دفاتری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه و پلمپ می شوند

ارتقاء کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی  به مردم با توسعه دفاتر پیشخوان دولت  در استان بوشهر/ دفاتری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه و پلمپ می شوند
چهارمین نشست کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و کمیته تخلفات استان بوشهر با محوریت بررسی آخرین وضعیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان این استان در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و کمیته تخلفات استان بوشهر بر حفظ شرایط رقابتی در میان دفاتر پیشخوان دولت به منظور ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مردم در کنار حفظ بازار مناسب برای فعالیت آنها در استان تاکید کرد.

سملیان با اشاره به شرایط حاد پیش آمده به واسطه بیماری کرونا، ضمن ارائه گزارشی از برنامه بازدید و بازرسی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از دفاتر پیشخوان دولت، نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط دفاتر پیشخوان دولت و برخورد جدی با دفاتر متخلف تأکید کرد و افزود: دفاتری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه و پلمپ می شوند.

وی ‌ضرورت واگذاری بخشی از خدمات دولتی به بخش خصوصی و کاهش مراجعه مردم به دستگاههای دولتی و نقش دفاتر پیشخوان را در تسهیل روند ارائه خدمات به مردم مثبت و سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارتقاء کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی  به مردم با توسعه دفاتر پیشخوان دولت در استان بوشهر امکان پذیر است.

مدیرکل ارتباطات بوشهر در تشریح اهداف ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی گفت: هدف از ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر   ICT  روستایی تسهیل سطح دسترسی مردم استان برای دریافت خدمات مختلف است و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با ایجاد 157 دفتر  ICTروستایی و 99 دفتر پیشخوان دولت شهری عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته است.

رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین مزایای ایجاد دفاتر پیشخوان دولت پیاده سازی دولت الکترونیک است خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی طبق برنامه ششم توسعه مکلفند خدماتشان را از طریق دفاتر پیشخوان ارائه دهند تا هم از مراجعات مردم به دستگاه ها کاسته شود و هم خدمات به سهولت در دسترس باشند و انتظار است در آینده نزدیک شاهد برونسپاری خدمات بیشتری از ادارات و نهادهای اجرایی استان به این دفاترباشیم و تحقق این مهم، عملیاتی نمودن اهدافی است که در ایجاد این دفاتر مورد نظر بوده است.

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۶۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید