پرش به محتوای اصلی

اخبار

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین خبر داد:

مدت زمان پاسخگویی به شکایات سامانه 195 کاهش یافت

مدت زمان پاسخگویی به شکایات سامانه 195 کاهش یافت
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین با اشاره به رسیدگی و پاسخگویی سریع به شکایت حوزه ارتباطات در سال گذشته این استان ، گفت: علی‌رغم افزایش تعداد شکایات ثبت‌شده در سامانه، از کاهش مدت زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حوزه اینترنت در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، مرتضی شهامی سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: از ابتدای سال 99 تا پایان سال ، دو هزارو 337 شکایت در سامانه پاسخگویی به شکایات 195 ثبت‌شده است که به دو هزارو 256شکایت رسیدگی شده است.

شهامی با بیان اینکه یکی از مهمترین و بیشترین موارد شکایات ثبتی در حوزه اینترنت ثابت است، افزود: در این حوزه میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات از ابتدای سال گذشته تا پایان سال از چهار روز به یک روز کاهش یافته است و سرعت پاسخگویی و کاهش زمان رسیدگی به شکایات را در این مدت شاهد بودیم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین تصریح کرد: در سال گذشته در حوزه اینترنت یک هزارو 242 مورد و  تلفن همراه 294 مورد و تلفن ثابت نیز با 476 مورد در سامانه رسیدگی به شکایات قرار گرفت.

شهامی با اشاره به اینکه ضعف پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت پایین سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن‌دهی، پیامک متنی، خدمات ارزش‌افزوده تلفن همراه و بسته‌های ترکیبی از مصداق‌های پرتکرار شکایات ثبت‌شده هستند، گفت: به‌منظور ایجاد سرعت بیشتر به روند رسیدگی به شکایات مردمی، ارسال پیامک کد رهگیری ثبت شکایت در سامانه 195 و اصلاح فرایند ثبت و رسیدگی به شکایات، از اقداماتی هستند که برای بهبود فرایند ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام‌شده است.

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰
تعداد بازدید : ۱۵۲

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید